fbpx

פלוראז'- אתר הבית של המוצרים לרפואה משלימה

בשנים האחרונות הולכת וגוברת הדרישה לטיפולים אלטרנטיביים לגוף ולנפש על ידי מטפלים מקצועיים. קופות החולים שהביטו מנגד שנים רבות, בחרו להצטרף גם הם ולהעניק למטופלים אופציות טיפוליות נוסף על הטיפולים הקונוונציונאליים המוכרים. מהלך זה מעיד יותר מכל על האמון בתחום ועל האפקטיביות של טיפולי הגוף באמצעות מטפלים מוסמכים שלמדו את התחום לעומק.

אחד מהמטפלים היותר בולטים בתחום, שצבר לא מעט ניסיון במהלך השנים הוא אייל טויטו, תושב הגליל שלקח את הידע והניסיון המצטברים, צעד אחד קדימה ופתח לפני כעשור חברה המעניקה שירות של אספקת ציוד מקצועי למטפלים, באמצעות אתר אינטרנט ובו מאות מוצרים – ציוד למטפלים, שמנים אתריים, ציוד לדיקור, מוצרים מתכלים, מוצרי קוסמטיקה וטיפוח טבעיים (הפונים גם לקבל הרחב) ועוד.

אייל: "הגעתי מתחום הטיפולים והעיסויים בו עסקתי שנים לפני פתיחת העסק, התמחיתי בטיפולים כדוגמת אבנים חמות, ארומתרפיה, ואף הוכשרתי כרפלקסולוג בכיר לאחר שסיימתי את לימודיי במכללת סיאם התאילנדית ומכללת רידמן מהמובילות בארץ בתחום". עוד מוסיף אייל "כמטפל שעבד באופן עצמאי, הבנתי את הצורך הקיים לאיתור מוצרים איכותיים, עזרים ומוצרים, שוטטתי בין חנויות ובין אתרים מחו"ל, ליקטתי מפה ומשם והרגשתי שזה חייב להשתנות- חייב לתת פתרון שכל כולו מותאם עבור מטפלים, אנשי מקצוע ואנשים פרטיים המעוניינים לרכוש  מוצרי איכות מבוקרים במקום אחד ולחסוך זמן וכסף בהזמנה אינטרנטית פשוטה. מכאן הוקם אתר פלוראז'  https://florage.co.il/ המציע את כל מה שנחוץ- תחת מטרייה אחת".

מכניסה לאתר ניתן להתרשם מהמגוון הרחב של המוצרים הכוללים: שמני עיסוי, מוצרי ספא, שמנים טבעיים, מוצרי קוסמטיקה טבעיים, מיטות טיפולים ומוצרי טיפול, מוצרי אווירה ועד מוצרי בריאות ותזונה, בשמים ועוד. המוצרים עוברים בקרה קפדנית בטרם השיווק והמכירה כדי לשמור על איכות גבוהה בהתאם למוניטין שצבר העסק והאתר, לצד מחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד.
https://florage.co.il/

השאר תגובה

דילוג לתוכן