fbpx

שמני עיסוי- לסיוע נפשי ופיזי

צילום pixabay

מאות בשנים ידוע כי מגעו המרגיע של השמן על הגוף מסייע לגוף ולנפש כאחד.

ישנם עשרות ומאות שמני עיסוי המתאימים לצרכים שונים ומגוונים. אחרי הכל כדאי ומומלץ לבחור באיכותיים יותר שיביאו לתוצאות טובות בכל עיסוי. דוגמא לשמן עיסוי איכותי ניתן למצוא באתר של חברת "פלוראז", המציגה מבחר עשיר ומומלץ של מוצרים.

הניסיון של חברת פלוראז' בתחום הרפואה המשלימה מעניקה ללקוחותיה את הביטחון לצרוך מוצרים איכותיים ובדוקים של היצרנים המובילים בתחום. השמנים ושאר המוצרים מתאימים למגוון רחב של תחומים ובעלי מקצוע- ממעסים מקצועיים, קוסמטיקאיות ומטפלים ועד פרטיים המעוניינים לטפל בעצמם.

תפקידם של שמני העיסוי

זה מאות בשנים שהשמנים משמשים לטיפולים שונים ומגוונים במגוון תרבויות. השימוש בשמן מקל על העיסוי, מונע חיכוך ומסייע בתחושה נינוחה ונעימה שעוטפת את המטופל. בנוסף, לכל שמן יכולות ותכונות ספציפיות בהתאם לסוג הטיפול ולמטרתו- הגברת זרימת הדם, הורדת מתח ועייפות, ריכוז ועוד

לשמן העיסוי המוכר (שמן בסיס) ניתן להוסיף שמנים ארומטיים עם תכונות שונות.

שמן שומשום

שמן השומשום מתאים לכל סוגי העור, אפילו לעור מגורה ורגיש, הוא נחשב לנוגד חמצון איכותי ועשיר בוויטמינים, מינרלים, חלבונים וחומצות שומן. השמן מצויין עבור חיזוק רקמות ומתאים לעיסויים המטפלים בעור, בשרירים, עצמות ושיער. כמו כן הוא מומלץ לעיסויים עבור כאבי מפרקים ושרירים, עיסויים לצרכי הרגעות, הורדת מתח ועוד

שמן זרעי רימונים

ידוע בזכות תכונות אנטי אייג'ינג, הגמשת העור והאטה של תהליכי הזדקנות ומשמש בעיקר עבור טיפולי פנים.

בנוסף, מתאים לשימוש פנימי למגוון בעיות:שיפור זיכרון, חיזוק מערכת החיסון, בעיות טחורים, טפילי מעיים, לחץ דם, זיהומים ועוד.

שמן זרעי ענבים

שמן זרעי ענבים בכבישה קרה מיועד לשימוש חיצוני, והוא עשיר בוויטמין F החיוני לתאי העור. מדובר בשמן הנספג מהר בעור, אינו מכתים בגדים ואינו משאיר אחריו תחושה שמנונית. השמן מכיל רכיבים חיוניים נוספים לבריאות העור והגוף, לרבות ויטמין E, חומצה אולאית, חומצה פמטית וחומצה סטארית.

הוא בעל מרקם נעים ועדין ולכן מעולה לאנשים שלא אוהבים את תחושות הכובד שיוצרים שמני עיסוי אחרים. כמו כן, שמן זה מעולה לטיפולי פנים עם תכונות שמוסיפות לעור הפנים לחות ומאטות תהליכי הזדקנות.

שמן בסיס שקדים

שמן שקדים הינו שמן עיסוי נפוץ במיוחד, המספק בסיס מעולה להוספה של תמציות ושמנים אתרים נוספים, ונשמר היטב לאורך זמן. כמו כן זהו שמן קל עם ריח נעים, אינו מכתים את הבגדים, מתאים לכל סוגי העור ולאנשים בכל גיל, נטול ריח ומעניק לעור לחות, מסייע בהזנת ושיקום העור ועוזר לו להיות יותר נקי ובהיר. השמן עצמו עשיר בנוגדי חמצון, וויטמינים מקבוצת B, וויטמין A ובוויטמין E. הוא נספג מהר בעור ומותיר אותו רך ונעים למגע. כמו כן, תוכנות השמן מעניקות לעור לחות ותורמות להזנתו, ניקיונו ושיקומו. בנוסף, שמן שקדים מעולה עבור עיסוי להגמשת פירינאום כהכנה ללידה, והוא גם מתאים לעיסוי של תינוקות ועבור הגברת ייצור חלב בקרב נשים מניקות. בנוסף, הוא מקל על כאבי בטן, כאבי ראש, כאבי שרירים וכאב מקומי, ומקל גם על עקצוצים וגירויים שמקורם באקזמה.

שמן קוקוס בכבישה קרה

מלבד היותו מתאים למאכל ובישול, שמן קוקוס ידוע גם באיכות הטיפוח שהוא מציע לעור ולשיער. ככזה הוא נחשב לרכיב נפוץ בעולם הטיפוח והקוסמטיקה וכשמן מומלץ לעיסויים, כשבייחוד נעשה בו שימוש בעיסויי איורוודה שמקורם בהודו. לשמן מרקם משחתי רך ונעים והוא מרגיע את העור, הגוף והנפש, מעניק לעור לחות ומותיר אותו גמיש, רף וחלק. כמו כן, זהו שמן אנטי דלקתי המתאים לטיפולי פנים ולעיסויי קרקפת וחיזוק השיער. השמן גם עוזר לחיזוק מערכת החיסון ומשפר התמודדות מול דלקות וזיהומים שונים. כמו כן, התכונות המרגיעות והמזינות של שמן שקדים הופכות אותו מתאים עבור נשים בהריון ולאחר לידה.

צריכים ייעוץ? יש לכם שאלה? התייעצו עם המומחים של "פלוראז'" – חברת ייבוא מוצרים וציוד לרפואה משלימה וטיפוח המציעה מגוון מוצרים רחב במיוחד, באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים. https://florage.co.il

השאר תגובה

דילוג לתוכן