fbpx

תושבי הגליל והסביבה, הדרך לאתר את הביטוחים שלכם קלה מתמיד

רבים מאיתנו משלמים על ביטוחים שאין לנו באמת צורך. ולמעשה, מעל 40% מכלל הציבור הישראלי משלם בנוסף גם על ביטוחים כפולים. לכן, במידה ואתם חוששים שגם אתם עשויים להיות חלק מאותם האנשים שמשלמים לשווא, כדאי שתעשו איתור ביטוח במהירות האפשרית. ויש דרך מהירה לעשות את זה.

תמונה freepik

איזה ביטוחים יש לי?

אם הייתם יכולים להחזיר את הגלגל לאחור, הייתם עושים זאת? אם אתם לא יכולים לענות על השאלה איזה ביטוחים יש לי בתוך עשרים שניות – כנראה שכן. וכנראה גם שבמרוצת השנים העברתם תשלומים מיותרים לחברת הביטוח.

לרוב, הבעיה ברכישת ביטוח מתחילה בעובדה שרובנו אין מספיק ידע כדאי לדעת איזה פוליסות ביטוח מתאימות לו, איזה לא, איזה כיסויים יש בהן והאם בפוליסה החדשה שעשינו יש כיסויים חופפים לפוליסה הישנה (כפל ביטוחים). כך, עם השנים אנחנו אוספים עוד ועוד ביטוחים וכיסויים שאנחנו לא באמת צריכים, ומומלץ לעשות איתור ביטוחים ולבדוק עם גורם מקצועי ומוסמך איזה ביטוחים כדאי להשאיר ומאילו כדאי להיפתר.

איך מאתרים ביטוחים

באתר "בטוח, ככה עושים ביטוח" מסבירים את כל הדרכים שהן תוכלו לאתר את הביטוחים שלכם ולשים סוף לתשלומים המיותרים.

שתי האפשרויות העומדות בפניכם הן;

איתור ביטוח באופן באמצעות "הר הביטוח"

משרד האוצר השיק לפני כמה שנים מנוע לאיתור ביטוחים (וגם כספים אבודים) שבמידה ותכנסו אליו ותזינו כמה פרטים אישיים נכונה – תוכלו לענות על השאלה "איזה ביטוחים יש לי"  ולראות איזה ביטוח יש לכם ואיפה.

לאחר שתאתרו את הביטוחים ששייכים לכם, תצטרכו לבדוק באופן עצמאי האם יש לכם כפל ביטוח, איזה מהביטוחים יקרים מאוד ושווה לבדוק אם ניתן להחליף אותם בביטוחים זולים יותר ואיזה מהביטוחים אתם חייבים שישארו.

קחו בחשבון, שבמידה ואתם מבצעים את האיתור בדרך זו, צפויה לכם לא מעט עבודה במסגרתה תצטרכו לבדוק איזה ביטוחים טובים יותר, איזה טובים פחות, לבצע השוואות ולדאוג לביטולן של הפוליסות המיותרות. לעומת זאת, אם תלכו על האפשרות השנייה, החיים שלכם יהיו הרבה יותר קלים.

איתור מקצועי על ידי גורם מוסמך

סוכנויות ביטוח גם מציעות את השירות של איתור ביטוחים עבורכם, ללא עלות ועם ערך מוסף. לאחר סיום הבדיקה, תקבלו דוח מסודר עם כל הביטוחים על שמכם וגם המלצות מקצועיות לסדר בביטוחים.

תוכלו לדעת בקלות איזה ביטוחים כפולים יש לכם, איזה מהם כדאי לכם לבטל וגם תקבלו כברר הצעות מחיר חדשות לכל הביטוחים שלכם מכמה חברות ביטוח שיאפשרו לכם להוזיל את התשלום החודשי ברגע.

הסיבה שבגללה אותן סוכנויות מציעות את השירותים הללו ללא עלות היא שהסוכנים בה בטוחים שיוכלו להטיב עמכם ולדאוג שתחסכו בתשלומים לחברות הביטוח, והם מקווים שבזכות השירות שתקבלו תבחרו לרכוש דרכם את הביטוחים הבאים שלכם.לפרטים נוספים וביצוע איתור מקצועי כתבו בגוגל; בטוח, ככה עושים ביטוח

השאר תגובה

דילוג לתוכן