fbpx

תעודת הצטיינות לחיילת בגבול לבנון שסיכלה אירוע חדירה

גבול הצפון תמיד מתוח גם כשנדמה שיש שקט – בצה"ל יודעים שמעבר לגדר ישנו אוייב שמחכה לשעת כושר כדי לחדור פנימה לשטח הישראלי. טור׳ מילב אוחיון (19) ממעלות, היא אחת מהתצפניות המסורות המשרתות כתצפיתנית בחטיבה מרחבית 300, ומתצפתת על גבול לבנון. 

צילום: דובר צה"ל.

לא מכבר הוכיחה החיילת אוחיון מיומנות, מקצועיות וקור רוח בעת שסיכלה ארוע חדירה בגזרה ועל כך היא ממפקדייה תעודת הצטיינות. בשבוע שעבר, קיבלה מילב תעודת הצטיינות ממפקד חטמ״ר 300, אל״ם רועי לוי. זאת בעקבות ניהול נכון ומדויק של אותו אירוע מבצעי במהלכו זיהתה חשוד מתקרב לגדר המערכת. בזכות הזיהוי שלה, הוקפצו כוחות בזמן ועצרו את האדם טרם הצליח בנסיונו לחצות לשטח ישראל. מפקדתה של מילב, סרן שרון קרוגמן, אומרת עליה כי ״מילב היא דוגמה מצוינת לחיילת בעלת מחויבות מוחלטת למשימתה – משימת ההגנה על תושבי הצפון.

אגב לשם של מילב חשיבות גבוהה, הוא נובע מהמילה ״מלבנון״, מכיוון שנולדה בתקופה בה יצאו כוחות צה״ל מלבנון, כיום מבחינתה היא סגרה מעגל ואף משרתת בגבול הלבנון.  ״אני משרתת בתפקיד עם הרבה אתגרים וקושי, אבל הסיפוק הוא מטורף, בנוסף, לשרת בגזרה של הבית שלי מביא לי עוד יותר סיפוק, כי במקום מסוים זה מרגיש כאילו אני מגנה על הבית".

השאר תגובה

דילוג לתוכן