fbpx

תרסיס אלופירסט ליולדת

צילום PEXELS

אין הרבה רגעים מרגשים במיוחד בחייה של אישה כמו לידה של ילד חדש, וזה נכון בין אם מדובר על הילד הראשון ובין אם מדובר על הלידה העשירית. מה שכן, אותו רגע מיוחד, ועל כך כל אישה יכולה להעיד, מלווה כמעט תמיד גם בכאבים עזים מאוד שמורגשים לא רק בלידה עצמה. כלומר, גם בכל שלב ההתאוששות שאחרי הלידה האישה מתמודדת עם פצעים, קרעים וכאבים מסוגים שונים, מה שמעורר את השאלה: איך אפשר להקל על כל התופעות האלה? אישה אחרי לידה לא באמת יכולה לשכב ולנוח, כי יש לה תינוק חדש לטפל בו, ולכן ברור מדוע כל אישה תרצה להכיר את תרסיס הפלא. את עומדת ללדת? מחפש משהו שיעזור לך לקום על הרגליים כמה שיותר מהר? תרסיס אלופירסט זו אופציה טובה שכדאי לך להכיר מקרוב. 

מה זה תרסיס אלופירסט? 

כאשר מדברים על אלופירסט למעשה מדברים על תרסיס איכותי וטבעי ביותר אשר מבוסס על אלוורה שהיא גם מיוצבת וגם פעילה, על פרופוליס ועל 11 תמציות של צמחי מרפא. הבקבוק מגיע בשיטת הריסוס, כך שניתן לרסס אותו בקלות על כל אזור שאת חשה בו כאבים אחרי הלידה. בנוסף, אלופירסט משמש אותנו לא רק אחרי לידה, אלא למעשה אחרי כל ניתוח או בכל פעם כשאנחנו חשים כאבים מסוגים שונים. הוא נמצא מאוד יעיל במקים של: גירויים בעור, שפשופים, עקיצות ועוד, כך שרצוי מאוד להחזיק תרסיס כזה בכל בית, בלי קשר להיריון וללידה. אם יצא לך לשמוע על נשים שכבר עשו שימוש בתרסיס הזה וממליצות לך עליו בחום, דעי שהן יודעות על מה הן מדברות. התרסיס הזה מוצלח ביותר וזה לא במקרה שהוא זוכה להתעניינות רבה ברחבי העולם. לכן, אם את יכולה לעשות בו שימוש אחרי הלידה הקרובה שלך, איזו סיבה יש לך לוותר עליו? 

איפה קונים וכמה זה עולה? 

מה שמטריד אותך זו השאלה כמה תשלמי על תרסיס אלופירסט? הסירי דאגה מלבך. תרסיס הקסם הזה ליולדת אינו יקר ואת יכולה לקנות אותו בלא מעט מקומות שונים. למעשה, את גם יכולה להזמין אותו עוד היום בקניה ישירה, כי לא חסרות משווקות עצמאיות באזורים שונים בארץ שמוכרות את התרסיס. אלופירסט זה גם מסוג אותם התרסיסים שבכל מקרה תרצי שיהיו לך בבית, לכל צרה שלא תבוא. לכן, אם את יכולה לבצע את הרכישה הזאת כבר עכשיו ולא לחכות עד לרגע שאחרי הלידה, זה מומלץ בחום. את תראי שכבר אחרי הפעם הראשונה שתעשי שימוש בתרסיס הזה תרגישי הקלה משמעותית ביותר בכאב. לכן, אם את יכולה להקל על עצמך וכך לחזור לפעילות במהירות גדולה יותר מיד אחרי הלידה, כמובן שרצוי לקחת את האפשרות הזאת בחשבון ולהזמין את המוצר הנפלא הזה  כמה שיותר מהר. 

השאר תגובה

דילוג לתוכן