fbpx

איך לבחור קרדיולוג?

קרדיולוג הוא רופא המתמחה באבחון וטיפול במחלות לב. המומחים בתחום זה אחראים על טיפול ומניעה של מחלות לב וכלי דם. הקרדיולוג משה דותן אחראי על אבחון בעיות לב והליכים נוספים לסיוע לחולים עם בעיות לב.

מיהו קרדיולוג?

הקרדיולוג המומחה הינו רופא מומחה באבחון וטיפול במצבי לב. בדרך כלל הם מאומנים בבית ספר לרפואה, והם מוסמכים לעבוד כיועצים עבור רופאים אחרים. קרדיולוגים מומחים הם רופאים המתמחים באבחון וטיפול במחלות לב. הם מאומנים לאבחן ולטפל במחלות לב, כולל מחלת עורקים כליליים, הפרעות קצב, הפרעות במסתמים, אי ספיקת לב, מום לב מולד ומצבים רבים אחרים. קרדיולוגים מומחים עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מומחים אחרים כדי לספק טיפול מקיף לחולים עם בעיות לב מורכבות.

איך לבחור קרדיולוג?

בחירת קרדיולוג היא משימה לא פשוטה. יש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון וחשוב לעשות את המחקר שלך. להלן מספר טיפים כיצד לבחור את הקרדיולוג המתאים עבורכם:

– בדקו אם לרופא יש רישיון תקף במדינתכם.

– בררו אם יש להם תביעות רשלנות כלשהן נגדם ב-7 השנים האחרונות.

– בדוק אם יש להם צעדים משמעתיים שננקטו נגדם על ידי הוועדה הרפואית או בית החולים שבו הם עובדים.

– בקשו רשות לדבר עם מטופליהם לשעבר ולקרוא ביקורות מקוונות עליהם.

בחירת קרדיולוג היא משימה לא פשוטה. יש הרבה היבטים שצריך לקחת בחשבון וזה יכול להיות מכריע לפעמים.

– איזה סוג של קרדיולוג אתה צריך?

– איפה הם עובדים?

– כמה זה יעלה?

– מהי רמת הניסיון שלהם?

– האם יש להם כישורים אחרים כמו להיות מוסמכים במועצה או התמחות בתחומים מסוימים כגון קרדיולוגיה, ניתוחי לב, קרדיולוגיה התערבותית, רפואה גרעינית או אלקטרופיזיולוגיה?

בחירת קרדיולוג היא החלטה חשובה. חשוב למצוא את המתאים לכם , כדי שתוכלו להרגיש בטוחים בטיפול שלכם. משה דותן הוא איש מקצוע בעל ניסיון רב בתחום ולראייה יש לו מטופלים רבים.

 מהו טיפול cbt?

https://www.shaharcohen.co.il/nlp/cbt/טיפול Cbt הוא סוג של פסיכותרפיה שהוכחה כיעילה בטיפול בחרדה, דיכאון והתמכרות. מדובר על  הוא סוג של פסיכותרפיה שהוכח כיעיל בטיפול בהפרעות נפשיות רבות. זה משמש גם כדי לעזור לאנשים ללמוד מיומנויות שהם יכולים להשתמש בהם כדי לנהל את הבעיות שלהם.

זה לא רק טיפול פשוט בשיחות אלא הוא כולל גם מבנה קוגניטיבי מחדש שהוא תהליך של זיהוי ותיקון המחשבות השליליות הקשורות לבעיות הנפשיות.

טיפול זה  יכול להתבצע בפורמטים שונים כמו מפגשים אישיים, מפגשים קבוצתיים או ייעוץ טלפוני. טיפול זה הוכח כיעיל מאוד בטיפול בחרדה, דיכאון והתמכרות.

 הטיפול מבוסס על הרעיון שמחשבות, רגשות, תחושות גופניות ופעולות קשורות זו בזו. אם תשנה דבר אחד ברשת הזו, זה יכול להשפיע על כל השאר בה.  טיפול זה עוזר לאנשים לזהות דפוסים וקשרים בין מחשבות, רגשות ופעולות כדי שיוכלו לבצע שינויים בעת הצורך.

השאר תגובה

דילוג לתוכן