fbpx

קריטריונים חשובים בבחירת חשמלאי 

צילום freepik

חשמלאי הוא בין בעלי המקצוע הכי מבוקשים בישראל. בחירת חשמלאי חייבת להיות בהתאמה לצורך ביצוע העבודה או תיקון התקלה. יש המון דרגות לחשמלאי מוסמך, כאשר כל דרגה מאפשר לבעל המקצוע לבצע עבודות שונות מסוגים שונים. לכן, חשוב קודם כל להכיר שיש כמה דרגות שכדאי להכיר. הבסיסית ביותר היא חשמלאי עוזר והוא חייב פיקוח מלא של חשמלאי מוסמך. חשמלאי מעשי יכול לבצע עבודות חשמל במתח נמוך – 40*3 וחשמלאי מוסמך עבודות במתח גבוה 80*3. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבקש לראות את רישיון החשמלאי אותו אתם בוחרים ולוודא שהוא בתוקף. 

מדוע זה כל כך חשוב?

משום שחשמל הוא לא משחק ילדים ומדובר בחיים שלכם ושל הקרובים לכם. בין אם אתם צריכים להחליף את ארון החשמל, לתקן קצר חשמלי או שאפילו מדובר בעבודה יחסית פשוטה הכוללת החלפה של תאורה בבית, אתם רוצים לדעת שמי שמבצע את העבודה או התיקון מוסמך לכך, על כך המשתמע מכך. 

מה עוד כדאי לבדוק?

  • ניסיון- האם החשמלאי אותו אתם בוחרים בעל וותק וניסיון בתחום עבודות החשמל? נסו לברר האם החשמלאי אכן ביצע בעבר הלא רחוק עבודות דומות או זהות לסוג העבודות אותן יש לבצע בביתכם, דירתכם או בית העסק שלכם. 
  • זמינות – אם אתם צריכים שהעבודה תתבצע כמה שיותר מהר, זמינות היא דבר חשוב, במיוחד אם יש כאן נושא בטיחותי כמו קצרים שחוזרים על עצמה, בדיקת תקינות הארקה או שקעים שרופים. לכן, בדקו מתי החשמלאי פנוי עבורכם וודאו שלוח הזמנים שלו תואם גם את שלכם. במידה ולא, תמיד תוכלו להמשיך לחפש חשמלאי אחר. כמובן שכדאי למצוא חשמלאי שפעיל ופועל באזור המגורים שלכם. 
  • סימנים שמדובר בבעל מקצוע אמין – שקיפות ואמינות הם הבסיס בבחירת בעל מקצוע מכל סוג שהוא. אחת הדרכים לדעת ולבחון את רמת האמינות שלו היא לשאול האם הוא מוציא בסיום העבודה קבלה והאם הוא מספק לכם אחריות הן על החומרים והן על העבודה עצמה. עוד סימן שיכול לעזור הוא מענה על שאלות בסיסיות כמו מה התיקון כולל, באיזה אביזרים הוא משתמש וכמה זמן זה אמור לקחת. 
  • המלצות – כמובן שניתן לבחור חשמלאי על ידי המלצות מאנשים שאתם מכירים כמו שכנים, קרובים, בני משפחה וחברים. תוכלו להיעזר ברשת האינטרנט ולבחור חשמלאי דרך אתרים של בעלי מקצוע המשווים ביניהם ומספקים חוות דעת אמינות. 
  • מה לגבי המחיר? זכרו המחיר הזול ביותר הוא לאו דווקא הטוב ביותר והמחיר היקר ביותר, לאו דווקא מעיד על כך שהחשמלאי מקצועי ומנוסה. המחיר צריך להיות הוגן והגיוני. לא גבוה מעל הממוצע ולא נמוך ממנו. 

במידה ומדובר בעבודה מורכבת או ארוכה, שווה לשאול את החשמלאי האם הוא מגיע עם עזרה.

מחפשים חשמלאי מוסמך? חשמלאי עם המלצות שעבר את כל ההכשרות החשובות ועובד לפי כללי הבטיחות בצורה יסודית, מדויקת ומקצועית מא‘ ועד ת‘? באתר חשמלאים IL נשמח לסייע לכם בבחירת חשמלאי מקצועי. תוכלו להשאיר את הפרטים שלכם או לצלצל למספר 072-3930-875. אנחנו עובדים ופועלים בכל הארץ ומתחייבים לשירות מקצועי, זמינות גבוהה ומחיר הוגן באחריות.

השאר תגובה

דילוג לתוכן