fbpx

יום שלישי הגדול: צפת מארחת את מעלה אדומים למשחק העונה בתחתית – הרכז תום מעין חתם בקבוצה

רכש מפתיע לקבוצת מ.ס. דניאל צפת. הרכז תום מעיין (30, 1.85) ששיחק בעונה החולפת במדי גלבוע מעיינות ברוש ואף עשה ברשותיה חיים קשים במשחק על כרטיס העליה בין הקבוצות, חתם באופן רשמי קבוצה.

תום מעיין במדי הפועל ב"ש בעונת 20-21. צילום: מנהלת ליגת על.

מעיין עם עבר בליגת העל עד לפני שנתיים (גלבוע גליל – הפועל ב"ש) נחשב להבטחה גדולה בכדורסל הישראלי הבטחה שבהמשך לא כל כך מומשה. בצפת התקשו למצוא שחקנים ישראליים טובים פנויים ואז הועלה שמו של מעיין ששמח לחזור לשחק בליגות הגבוהות. בצפת נערכים למשחק הביתי החשוב מול מכבי מעלה אדומים ביום שלישי (כניסה חופשית בשעה – 19:30). היריבה ממעלה אדומים מדורגת בתחתית הטבלה בצוותא עם צפת במקום העשירי. לקבוצות מאזן נקודות זהה של 9 אך לאורחים משחק פחות. הם מגיעים למשחק במומנטום טוב מבחינתם עם 3 ניצחונות רצופים. לעומתה צפת מגיעה לאחר התבוסה ברחובות ועם מאזן גרוע של 5 הפסדים מ- 7 משחקים.

בצפת לא מדברים כלל על הפסד ביתי ובונים על תמיכה גדולה של הקהל הביתי ואף קוראים לאוהדים הצפתיים להגיע בהמוניהם. הפסד עשוי לגרור את הקבוצה למשבר ולשינוי בעמדת המאמן. בצפת מודעים ליכולת הטובה של האורחים. אגב זה לא המפגש הראשון של הקבוצות. בעונת המשחקים 14/15, אז צפת בליגה א' בהדרכת המאמן שלום (פופי) חדד עשתה הישג נהדר עלייה כשהעפילה למשחק גמר גביע האיגוד מול מעלה אדומים מהליגה הארצית. צפת, אומנם ניצחה במעלה אדומים, אך הניצחון לא הספיק לה עקב ההפסד במשחק הראשון. אצל מעלה אדומים זוכת גביע האיגוד לאותה שנה בלט, אסף אוחנה (בנו של ראש עיריית צפת).


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן