fbpx

בחירות 2018: ישי מימון ינסה להנהיג בחזרה את צפת בתמיכת מפלגת כולנו

הספירה לאחור למערכת הבחירות המוניציפליות, שתתקיים בחודש  נובמבר הקרוב, החלה, אך תתפוס תאוצה מייד לאחר חג הפסח. 

מימון עם חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון.

מערכת הבחירות בצפת תמיד הייתה מסקרנת ומעניינת בגליל, כך גם צפוי הפעם. ראש העיר, אילן שוחט שמתמודד על הנהגת העיר בפעם השלישית ברציפות, יפגוש מולו בבחירות את ישי מימון מי שהיה ראש העיר עד בחירות נובמבר 2008 והודח ע"י שוחט. זה לא היה הפסדו הראשון של מימון לשוחט. ב-2013 רץ ברשימת הליכוד בהנהגת שוקי אוחנה. השניים שרצו במשותף לא מאהבת מרדכי לא קיבלו את אהבת הבוחרים והסתפקו בחברות באופוזיציה. מימון שינסה לעשות את מה שקודמיו לא הצליחו ( חניא והמאירי) לחזור לראשות העיר, קיבל את תמיכת מפלגת כולנו של השר כחלון. בראשית השבוע השתתף מימון במפגש ראשון של מפלגת כולנו בכנס ראשון לקראת הבחירות הבאות.

ישי מימון: "היה כנס מיוחד ומרשים באיכותו המייצג את כל רובדי האוכלוסייה; דתיים, חילונים, מוסלמים ובדואים. כל זאת על ידי מנהיג התנועה שר האוצר משה כחלון, העושה ימים כלילות בתחום החברתי-כלכלי למען הציבור בכלל. עשייה כה מבורכת על ידי מנהיג שמוביל את העם להישגים רבים ומרשימים נעשה הכל להצלחתו והצלחת התנועה ולמען כל אזרחי ישראל".

ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון (כולנו), תושבת קריית שמונה: "אני גאה בגרעין הקשה והרחב של הפעילים מאזור הצפון. שמחתי לפגוש ולשמוע אותם. החיבור עם השטח והקשב למה שמעלים התושבים הם חשובים ביותר. אמשיך לעשות ככל יכולתי על מנת לייצגם בכבוד הראוי".

חה"כ אכרם חסון הביע שביעות רצון מהתכנסות מפלגת כולנו השבוע שהתקיימה בצפון הארץ בקיבוץ לביא והודיע כי מפלגת כולנו תעמיד ותתמוך במועמדים חברתיים בבחירות המוניציפליות הבאות לרשויות המקומיות והעיריות והוסיף: "מפלגת כולנו תכפיל את מספר תומכיה בצפון הארץ".

מלבד, מימון אמורים להתמודד בצפת על ראשות העיר, שוקי אוחנה, שלמה חדד, אליעזר לזר. כמו כן הוזכרו שמם של, נחמן גלבך ותמיר סבן. 

דילוג לתוכן