fbpx

טקס סיום מסלול הלימודים לאחיות נערך בבית הספר לסיעוד במרכז הרפואי זיו בצפת

טקס מרגש במיוחד לציון סיום מסלול הלימודים לשנת 2017 בבית הספר לסיעוד המכשיר אחיות ואחים רפואיים, התקיים במרכז הרפואי זיו בצפת. הטקס נערך בנוכחות שבעים הבוגרים החדשים , בני משפחותיהם הגאים, צוות המורים, מנהלת בית הספר לסיעוד, חברי הנהלת בית החולים ומנהל המרכז הרפואי זיו, ד"ר סלמאן זרקא.

 ד"ר סלמאן זרקא, מנהל המרכז הרפואי זיו בירך את הבוגרות, הבוגרים, משפחותיהם וצוות בית הספר לסיעוד, בראשם מנהלת בית הספר ד"ר לבנה עגני ואמר: "ברכות לאחים והאחיות החדשים. במחיצתכם ניתן יהיה לקדם את מערכת הבריאות שכן האנשים, הם המנוע החשוב ביותר המאיץ את התקדמותו והתפתחותו של התחום. אני סמוך ובטוח שתעשו חיל ובהחלט יודע כי בחרתם במקצוע הנכון, מקצוע שהוא מיוחד במינו, המוקדש כולו להצלת חיים ושיפור בריאותם של בני האדם, מתוך מחויבות ונתינה רבה".

ד"ר לבנה עגני, מנהלת ביה"ס לסיעוד אמרה לבוגרים כי להיות אחות או אח, אינו רק מקצוע , כי אם דרך חיים ואיחלה להם לשאת בגאווה את השליחות בה בחרו. "מקצוע הסיעוד מייחד את העוסקים בו, ומשלב ידע מקצועי ואנושיות שהם שני היסודות המרכזיים בעשייה היום-יומית. הרווחתם בכבוד את הזכות להצטרף למשפחת האחים והאחיות. זכות שהיא גם חובה ומחויבות. מחויבות לערכי כבוד האדם ולערכי המקצוע וחובה לקידום מקצוע הסיעוד, בכל מקום בו תהיו."

מעיין זיו, בוגרת טרייה ואחות מוסמכת חדשה פנתה לחבריה הבוגרים הטריים ואמרה: "עת תִקָראו אל מבחן המעשה, הַגיעו כיוצרים וכבונים. מצאו בתוככם את נחישות ההחלטה וגלו עקביות בביצוע. זכרו, כי רק השחף המגביה עוף הוא זה המרחיק ראות. עבורנו זהו יום חג. יום המציין את עמידתנו בהצלחה בכל האתגרים והדרישות שהוצבו בפנינו במהלך תחילת הלימודים, אך זו גם נקודת הזינוק לתחילתה של דרך ארוכה, דרך בה הלמידה אינה נגמרת".

פינאל מעארי, אף היא בוגרת המחזור המסיים הוסיפה על דברי חברתה: "המרכז הרפואי זיו נמצא בהתפתחות מתמדת ומאפשר מתן שירותים רפואיים שעד לא מזמן כלל לא היו באזורנו ומעניק לתושבי הצפון טיפול מקצועי ואיכותי מהטובים שיש. בזיו הוענקה לנו חווית התנסות מאתגרת ומהירה המכשירה אותנו בצורה המיטבית לקראת השתלבותנו במערך בתי החולים והרפואה בקהילה ועל כך אנו רוצים לומר תודה".

בית הספר לסיעוד בזיו מכשיר אחים ואחיות מוסמכים בשני מסלולים עיקריים, מסלול גנרי לתעודת אחות מוסמכת (מסלול דיפלומה) ומסלול הסבת אקדמאים לתעודת אחות מוסמכת. בבית הספר מעל 200 סטודנטים מרחבי הגליל וממרכז הארץ, המייצגים את כלל הקשת החברתית בישראל. בכל שנה מסיימים את מסלולי הלימוד  60-70 בוגרים צעירים, המשתלבים בקריירה חדשה כאחים ואחיות בבתי חולים ובמרפאות בקהילה, בגליל וברחבי הארץ.

דילוג לתוכן