fbpx

יין כדרך הטבע : השילוב המושלם של יין פוייקה וטבע ב – "הגושרים מלון בטבע"

סוף שבוע שכולו על טהרת סודות היין והפוייקה יתקיים בהגושרים מלון בטבע בחודש מאי בתאריכים 19-21. האורחים יוכלו ליהנות מטעימת יינות, סיור ביקב, סדנת יין, סדנת בישול פויקה חווייתית בשטח, מופע מוזיקלי, טיפולי ספא והליכה ספורטיבית בזריחה ובשקיעה באווירה קסומה של טבע.

ab0a0ce3-ce55-4ff2-a15c-b4918de56836

 סופ'ש 'יין כדרך הטבע ' הנו סוף שבוע קסום המשלב מגוון פעילויות שונות העוסקות ביין ומשלבות מפגש של טעמים, ניחוחות וטבע. את סוף השבוע נפתח עם סדנת יין (חמישי שעה 20:30 ) הכוללת הסברים על סוגי היין השונים בדגש על היין הגלילי כולל טעימות יין של יקב הרי גליל. 

את שישי בבוקר (שישי 9:30) נפתח עם סיור מודרך ברכבים פרטיים ליקב הרי גליל: במהלך הסיור מוזמנים אורחי המלון  לקחת חלק בסדנת בישול בשטח שנקראת 'אלופי הפויקה' בהשתתפות השפים המובילים: אינה קארבצקי, אורי ירמיאס, ג'קי אזולאי וסהר רפאל , הכוללת גם טעימות יין ללא הגבלה  (ההשתתפות בסדנא  עבור אורחי המלון ללא תשלום נוסף) .

את השבת נקבל (שישי 16:30) בהדלקת נרות לצלילי מוזיקה ושירי שבת. 

בשבת בצהרים ( שבת 12:00 ) נקנח עם סדנת יין ואוכל שתעסוק בשילוב בין אוכל ויין והסברים כיצד מבשלים עם יין ואיך מתאימים יין לארוחה באדיבות יקב הרי גליל .

bacb8781-fe35-45fa-84f5-7fe0321c70b2

 לצד שלל הפעילויות של מומחי היין והיקבים המובילים של הגליל, נערך המלון גם עם הליכה ספורטיבית בליווי מדריכת כושר בשקיעה ובזריחה , מסביב למרחבי המלון הירוקים, , מופעים מוזיקליים, ארוחות שף גליליות, בניצוחו של שף המלון, שי לוינשטיין, על טהרת חומרי הגלם המשובחים של הגליל, טיפולי גוף ונפש המחכים לאורחים בספא פיורינה היוקרתי של המלון, מרכז ספורט מהמובילים בצפון עם בריכה מקורה וסיורים רגליים מודרכים שאותם מוביל אמן פיסול מקומי המציג את פסליו ברחבי המלון, לצד סיור מודרך 'עמק הנהר הנעלם ' המתקיים בשטחי המלון.

.מחיר אירוח לזוג לילה בסופ'ש על בסיס לינה וארוחת בוקר (מינימום 2 לילות):

חדר באגף כפרי/קלאסי 1140 ₪ – חדר בוטיק  1440 ₪ – סוויטת פרימיום 1790 ₪ –  (האירוח באגף הבוטיק והסוויטות פרימיום החדשות כולל כניסה חופשית למתחם הספא ).

הגושרים מלון בטבע'- להזמנת מקומות טל': 6816001- 04

הגושרים מלון בטבע, מהמלונות המובילים שבגליל, מציע לאורחיו חווית אירוח יוצאת דופן בכל אחד מ- 194 חדרי האירוח שברשותו. אורחי המלון יכולים להתאים את אופי האירוח לפי צורכיהם האישיים ולבחור בין אירוח באגף הכפרי המציע חדרים עם יציאה לגינה לצד חדרים הפונים אל ערוץ נחל קורן, לבין אירוח באגף הקלאסי, באגף הבוטיק הכולל חדרים מעוצבים ורומנטיים המיועדים לאנשי עסקים וזוגות או במתחם הסוויטות פרימיום החדש, הכולל 8 סוויטות משפחתיות.

להעצמת חווית האירוח ייהנו הנופשים מהנחות במתחם הספא היוקרתי 'פיורינה' שבמלון על מגוון הטיפולים, ביניהם: טיפולי חמאם ייחודיים, טיפולי ספא זוגיים, טיפולי קוסמטיקה, טיפולי בריאות עם מיטב המומחים ועוד

0a8c86f0-7667-46cd-8ef1-8f2254fb9874

דילוג לתוכן