fbpx

שביתה לא בבית ספרנו – ברב תחומי בצפת הלימודים מתקיימים כסדרם

בבית הספר הרב תחומי בצפת, הלימודים מתקיימים כסדרם למרות מחאת מאות אלפי תלמידים ברחבי הארץ המשביתים היום (שלישי) את הלימודים בכיתות י'-י"ב בבתי הספר התיכוניים, בעקבות החלטתה של מועצת התלמידים והנוער הארצית.

2013-08-24 08.30.28

השביתה באה כביטוי למחאה נגד החלטת ארגון המורים למנוע את הפעילויות מחוץ לבתי הספר ועל שביתת בוחני הנהיגה המעשיים – שמשפיעה בעיקר על תלמידי התיכונים.

מנהל בית הספר הרב תחומי בצפת, עופר זעפרני סיפר לכתבנו כי מבחינת בית הספר בניהולו הלימודים מתקיימם כסדרם. " התלמידים והמורים הגיעו ללימודים", סיפר זעפרני. 

ברשתות החברתיות התייחסו לשביתה בזהירות עם דגש על כך שהשביתה מתנהלת רק בתיכונים וכל תלמיד יפעיל שיקול האם להגיע ללימודים או לא!. 

צוק מנרה עם התלמידים

7ff7c400-eebe-42de-a2eb-20236f40b2d6

הנהלת צוק מנרה – פארק האקסטרים של ישראל ומנרה לודג' – מתחם האירוח בקיבוץ מנרה,  רואה חשיבות רבה בטיולים של תלמידים, ילדים ובני נוער ברחבי ארצנו ומבקשת להרים את הכפפה ולהציע למועצות התלמידים ולבתי הספר, סיור חד יומי ברחבי הצוק שיכלול – נסיעה ברכבל הארוך במדינה המחבר בין קרית שמונה לקיבוץ מנרה, טיול חוויתי ברכבת הצוק כולל קבלת הסבר על גבול הלבנון והגליל העליון, או לחילופין פעילות חווייתית במגלשות הרים באקסטרים ולסיום סיור מורשת מודרך וביקור באתר הנצחה לחלל צה"ל.
בעלות סמלית כוללת –  של 39 ₪ לתלמיד.

דילוג לתוכן