fbpx

שוקי אוחנה ויוחאי עזרא התאחדו – "הסכמים שנחתמים בין מפלגות בבני ברק וירושלים מכה אנושה לצפת"

‏יומיים לפני סגירת הרשימות והמועמדים לבחירות המוציפאליות שייערכו בעוד 40 יום המתח בצפת ממשיך לעלות. חבר מועצת העיר יוחאי עזרא הסיר את מועמדותו לראשות העיר והצטרף אל ראש העיר המכהן, שוקי אוחנה כשהשניים מותירים מאחור את המשקעים והיריבות הפוליטית.

צילום: מסך.

"מי שאוהב את צפת יודע שהבשורה על הנחתת מועמד חיצוני לראשות עיר, עם הסכמים שנחתמים בין מפלגות בירושלים ביתר עילית ובני ברק, על חשבון התושבים – היא מכה אנושה לעיר", כתב, עזרא בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו". עזרא:"מי שאוהב את צפת יודע שאחדות נגד הגזרה היא צו השעה ובשביל אחדות צריך לעבוד קשה עם שפע של לילות לבנים ללא שינה עד שמגיעים להבנות הכי טובות לתושבים וכן, גם במחיר של לוותר על אגו – מי שאוהב את צפת יודע שבשביל להמשיך ולדאוג מכל הלב לציבור היקר שלנו בעיר, בצורה הכי טובה שרק אפשר, כי לציבור יש רק מה להפסיד – חייבים לשלב ידיים עם מתמודדים אחרים. אני אוהב את צפת".

עוד הוסיף, עזרא: "בעז"ה אחרי הבחירות שוקי אוחנה ואני יחד נמשיך לדאוג ולטפל מכל הלב בעיר ותושביה היקרים. שנה טובה ומתוקה, שנת אחדות. בדף של ראש העיר, התייחס שוקי אוחנה אף הוא לאיחוד עם עזרא: " ימים של אחדות. ימים של בשורות כי נולדנו בצפת, כי גדלנו בצפת, כי אנחנו חיים בצפת והעיר חשובה לנו. שום מועמד שמגיע לחודשיים לעיר לא יוביל את העיר למקום הנכון".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן