fbpx

טעות אנוש או מדיניות של ראש העירייה. ישיבת מועצה חגיגית לחרדים בלבד?

צפת של כולם או רק של מגזר אחד? ימים יגידו


הבוקר (שישי) נתקבלה הודעה מעובדת עיריית צפת למערכת חדש בגליל. "אני מקווה שקקון לא הולך להחליף את כל מי שאינו חרדי, כי השמועות לא טובות".

מערכת העיתון לא הייתה ממהרת להתייחס להודעה זו, לולא אינדיקציה שאולי מנבאת את הלך הרוח של ראש העירייה הטרי. מדובר על אפליה חמורה ובוטה שגילה ראש העירייה יוסי קקון (או מי מטעמו) כבר כעת, בין יחסו לעיתונות החרדית לבין יחסו לעיתונות הכללית הפונה לתושביה החילוניים וציבור הכיפות הסרוגות שבצפת.

במודעה שפורסמה השבוע בעיתונות החרדית בלבד, מוזמן הציבור לישיבת מועצה חגיגית, מודעה נוספת מזמינה את הציבור להתארח בפורים בביתו של ראש העיר. המודעות יצאו תחת לוגו עיריית צפת ונחתמו בשמו של ראש העירייה קקון. כנראה שכלל הציבור לא כזה חשוב, כנראה שתמו ימי הבחירות ו"ראש העיר של כולם" מתחוורת כסיסמת בחירות ותו לא, אז למה לטרוח ולפנות אל כלל הציבור?


יש להדגיש כי מדובר באיסור הפליה עפ"'י חוק הרשויות המקומיות הקובע את ההסדרים בנוגע לפרסום תכנים פרסומיים של רשויות מקומיות. החוק נועד להבטיח שקיפות, שוויון הזדמנויות ותחרות הוגנת בתחום הפרסום המקומי. בעיריית צפת לא נתקבלה תשובה ברורה בנושא. דובר העירייה, תמיר אנגל ציין כי אינו מכיר את הפרסום והסוגייה תיבדק עד תום.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן