fbpx

אילה דקל שטיינר מראש פינה הכריזה על ריצה לראשות המועצה

אילה: ״מאמינה גדולה בשיתוף הציבור, כך החלטות שמתקבלות תמיד מחוברות למציאות בשטח״

אילה דקל שטיינר. צילום: א.פרטי

עכשיו זה רשמי. אילה דקל שטיינר החלה את מסע הבחירות שלה במטרה להיבחר ולכהן כראשת מועצת ראש פינה. בשבועות האחרונים גברה חרושת השמועות במושבה על כוונותיה להתמודד ואכן במפגשים עם תושבים ציינה זאת.

שקיפות מלאה, שיתוף הציבור והקשבה לצרכים העולים מהשטח הן הכותרות המרכזיות שיעלו במהלך מסע הבחירות של אילה. ״אני רוצה שהמועצה תקבל החלטות המחוברות לקרקע  וקשובות ככל שניתן לתושבים. לשם כך, התושבים צריכים קודם כל להיות נגישים למידע, לפרוטוקולים ולכל מה שנעשה במועצה. אצור שולחנות עגולים בשכונות, אפעיל מדיניות דלת פתוחה ונצא לסיורים קבועים בשכונות במטרה לדבר עם התושבים בגובה העיניים. לצד זאת, אשקיע בקהילה, במפגשים חברתיים, בקיצור ראש פינה בטעם של פעם מודל 2023״. 

דקל שטיינר (47) ילידת ראש פינה, בעלת תואר שני במנהל ומדיניות ציבורית, שירתה במשך עשר שנים כקצינה בצה״ל בתחום משאבי אנוש, תכנון וארגון. בהמשך כיהנה כעשור במספר תפקידים במועצה המקומית ראש פינה וכיום מנהלת אזור גליל עליון גולן ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים (הרלב"ד).

אילה מוכרת גם כפעילה ציבורית במושבה, בין פעילויותיה בהתנדבות: מרכזת את תחום ההנצחה, הזיכרון והקשר עם המשפחות השכולות, כיהנה כחברת ועדת היגוי צח"ר-פאלם ביץ' לקידום קשרים אזורים בין ישראלים אמריקאים.  הגתה, יזמה והובילה את היער הקהילתי במושבה ועוד.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן