fbpx

אשת רופא בכיר בצפון:"בית החולים ידע שבעלי מנהל רומן עם אחות ולא שיתף אותי במידע"

בית חולים גדול בצפון הפריד בין בכיר לאחות שעבדה תחתיו במחלקה לאחר שהתברר כי יש ביניהם קשר רומנטי. רק לפני כחודש נודע דבר הרומן לאישה.

עורכת דין שרין סולן.
עורכת דין שרין סולן.

 

הדרמה החלה כשהרופא הבכיר החליט לעזוב את ביתו המפואר הממוקם בשכונת פאר באחת הערים המרכזיות בצפון הארץ, לטובת מאהבת צעירה. האישה טוענת בכתב התביעה כי במשך שנים ניהל בעלה רומן בין כותלי בית החולים, אבל לה הדבר נודע ממש לאחרונה.

באמצעות עורכת הדין שרין סולן נטען כי דבר הקשר האסור היה ידוע מזה תקופה ארוכה לבית החולים והוא פעל ונקט צעדים מתבקשים כשהפריד בין הרופא למאהבת שלו שעבדה תחתיו. לדבריה במקרה כזה היה ראוי להרחיב את האחריות ולהודיע לאישה כי ננקטו צעדים כאלה ואחרים נגד בעלה רופא מסיבות ברורות.

האישה לה ארבעה ילדים, שלושה מהם בוגרים, אדריכלית במקצועה בעלת משרד גדול בתל אביב,טוענת כי חייה נהרסו והיא בוחנת את האפשרות לתבוע את בית החולים על שלא יידע אותה על הפרשה למרות שנקט בהליך מנהלי חריג נגד הרופא והאחות. "מן הראוי היה שבית החולים ידווח על האירוע גם בתא המשפחתי", טוענת עו"ד סולן.

האישה דורשת מבית המשפט למשפחה שיחייב את בעלה בפיצוי של מיליוני שקלים. בין יתר את שווי הדירה שבבעלותם המוערכת ב-10 מיליון שקלים. האישה מבקשת גם לקבוע מה מידת האחריות של בית החולים בחובת דיווח על הרחקת המאהבת מהמחלקה. "במידה ובימ"ש ימצא את בי"ח אחראי, תגיש האישה תביעה נפרדת נגד בית החולים", הבהירה עו"ד סולן."אם הייתי יודעת על הרומן מבעוד מאד -ולא אחרונה -כמו שקרה בפועל, הייתי מצליחה אולי לשקם את חיי המשפחה שלי ומונעת עוגמת נפש מילדי",טענה האישה בפני פרקליטתה.

דילוג לתוכן