fbpx

הנשים החדשות: סבב מינויים במועצה אזורית הגליל העליון

סבב תפקידים ומינויים במועצה אזורית הגליל העליון. עידית חמל (מעין ברוך) נכנסה השבוע  לתפקידה החדש כמנכ"לית המועצה. עד סוף חודש ינואר היא תבצע חפיפה עם מזכירת המועצה יונית קורן ומנהלת מטה המועצה אילה כפיר, ובמקביל תבצע חפיפה עם מחליפתה בעמותת ותיקי הגליל, אותה ניהלה שנים ארוכות.

77888

יונית קורן (שניר) מסיימת את עבודתה כמזכירת המועצה, והחל מחודש פברואר תכנס לתפקיד חדש במועצה – מנהלת אגף תאגידים. במסגרת התפקיד תסייע יונית בקשר שבין המועצה לחברות שבבעלותה- החברה הכלכלית, החברה לחקלאות וקולחי גליל עליון, לעמותות הספורט ומרכז קלור למוסיקה ומחול, ובנושאים נוספים במועצה, ,בהם צברה ידע וניסיון רב. ראש המועצה גיורא זלץ ציין את תרומתן הגדולה למועצה של יונית קורן, אילה כפיר וזאבית דרומי.

השינויים בארגון נעשים תוך שמירה ושימוש בידע רב וניסיון שנצבר לאורך השנים לטובת השירות לציבור וקידום יעדי ומטרות הארגון. שינוי נוסף מתבצע בראשות אגף השירותים החברתיים. מנהלת האגף בשנים האחרונות זאבית דרומי (מחניים) תסיים את עבודתה במועצה בסוף ינואר, ותעבור לנהל את עמותת "ותיקי הגליל". את דרומי תחליף אורלי מאסטרו שנבחרה כמחליפתה של זאבית בניהול האגף לשירותים חברתיים במועצה. בחירת אורלי מאסטרו תחייב את החלפתה בתפקידים שנמצאים כיום באחריותה כעובדת סוציאלית, ובכלל זה ניהול פרויקט מועצה ללא אלימות.

דילוג לתוכן